Predmet pokriva sledeće teme: objekati, tipovi, vrednosti, iskazi i izrazi, obrada grešaka, pisanje programa, dovršavanje programa, funkcije, klase, ulzano-izlazni tokovi, kastomizacija ulaz-izlaza, model prikaza (display model), grafičke klase, projektovanje grafičkih klasas, iscrtavanje funkcija, grafički interfejs (GUI), vektori i slobodna memorija, vektori i nizovi, vektori, templeti i izuzeća, kontejneri i iteratori, algoritmi i mape, manipulacija teksta, numerika, programiranje sistema u realnom vremenu (embedded systems).
Cilj predmeta je upoznavanje studenata sa naprednim konceptima objektno-orijentisanog pristupa upotrebom programskog jezika C++.
1 programiranje.pdf
2 tipovi.pdf
3 racunanje.pdf
4 greske.pdf
5 pisanje programa - uvod.pdf
6 pisanje programa - kalkulator.pdf
6 Koraci u razvoju Kalkulatora.zip
7 funkcije.pdf
8 klase.pdf
9 tokovi.pdf
10 tokovi-nastavak.pdf
11 model_graf._prikaza.pdf
12 organizacija graf. klasa.pdf
Koraci u izgradnji graf. klasa.zip
12a organizacija graf. klasa - nastavak.pdf
13 iscrtavanje funkcija.pdf
14 graficka korisnicka sprega.pdf
15 pokazivaci, nizovi i vektor.pdf
16 vektor.pdf
17 nastavak vektora i templejti.pdf
pitalice.pdf
18 biblioteka standardnih sablona.pdf
19 biblioteka standardnih sablona - nastavak.pdf
20 Numerika i klasa matrice.pdf
Koraci u izgradnji Matrice.zip
MatriceJava.zip
21 Lambda funckije - nastavak.pdf
22 - Posetilac, varijante, torke.pdf
OOP_is_for_Boomers.pdf
OOP_is_for_Boomers.zip
Како_постати_C++_мајстор_линковања.pdf
Како_постати_C++_мајстор_линковања.zip
Pon | Uto | Sre | Čet | Pet |
---|---|---|---|---|
12-13 |
Pon | Uto | Sre | Čet | Pet |
---|---|---|---|---|
Konsultacije se održavaju po dogovoru, u prostorijama Odseka za računarsku tehniku i računarske komunikacije, NTP, kancelarija 516 ili na platformi MSTeams. |
OOP2, šk 2021/2022 INFORMACIJA ZA STUDENTE
Predmet:
Objektno orijentisano programiranje 2
Fond: 3+3 (predavanja + laboratorijske vežbe)
Literatura:
Cilj:
Upoznavanje studenata sa naprednim konceptima objektno-orijentisanog pristupa upotrebom jezika C++.
Oblici nastave:
Predavanja po knjizi pod 1. i pratećim prezentacijama Bjernea Stroustrupa.
Vežbe su organizovane u 13 termina u laboratoriji. Na sajtu odseka postoje odgovarajući materijali.
Načini provere znanja:
5% pohađanje vežbi
5% domaći zadatak
40% za predmetni projekat
50% poena za ispit iz teorije
Napomene uz načine provere znanja:
Detalji u vezi sa proverom znanja:
Konsultacije sa nastavnikom i asistentima:
U principu, treba što je moguće više koristiti redovne termine nastave i vežbi za konsultovanje. U izuzetnim slučajevima student se javlja nastavniku ili asistentu mejlom sa konkretnim pitanjem ili sa predlogom termina kada bi želeo da dođe na usmene konsultacije.
U Novom Sadu,
17.10.2021.god.
Predmetni nastavnik, dr Miodrag Đukić, docent
FTN, Katetra za računarsku tehniku